Årets første Gatelagskamp

Det endte med 5-7 tap i årets første kamp.

Sesongen 2020 startet hjemme mot samarbeidspartner Molde Jarnvareforretning på Aker Stadion. Det endte dessverre med 5-7 tap for vår del.

Molde Jarnvareforretning stilte et mannsterkt lag med blant annet lokalkjenning Benny Øverli som har mange kamper for Bryn IL og EOIL. Hyggelig og se at de hadde med seg en dame på laget, som bidro sterkt ute på banen.

Vi startet kampen med mye energi og enkelte angrep var en fryd å se på når pasningsspillet gikk fort i lengderetning. Balansen i laget var også bedre enn tidligere. Det var en fin og jevnspilt kamp.

Positivt at mange nye spillere fikk prøve seg i kamp og kjenne på følelsen av å spille med Norges fineste drakt. Alle var enige om at dette ga mersmak og vi ser fremover mot neste kamp.

Vil takke Malvin Bjørnerem og resten av Molde Jarnvare for en fin fotballkamp.

Vi gleder oss til returkampen

Knut Olav