TAKKER AV

To spillere går videre til nye muligheter!

Hermine_Kjøsnes.jpg
Hermine Kjøsnes

Hermine kom til Molde sommeren 2021 fra Stryn og har vært en del av troppen siden. I 2 divisjon tar Hermine med seg 9 kamper og en rekke kamper på aldersbestemt nivå og for Molde 2. Hun var også en del av laget som spilte finale i J16 NM mot Viking og spilte i J19 NM finalen 2022.

Hermine sier selv "jeg er veldig takknemlig for tiden her i Molde og har satt utrolig stor pris på de gode lagvenninene jeg har hatt - takk for meg!"

"Perioden til Hermine her i klubben har dessverre blitt hemmet av skader, hvor hun har vært svært uheldig. Potensialet til Hermine har vi sett og i de skadefrie periodene har det vært tydelig, i tillegg til dette har hun med sitt sprudlende gode humør bidratt positivt til gruppen. Vi ønsker alt det beste for Hermine og lykke til på nye eventyr i Bergen!"

Erlend Holmlund leder for kvinnefotball

Elin_Golmen.jpg
Elin Golmen

Elin har vært en del av troppen i MFK siden sommeren 2021 og har spilt 52 kamper (10 mål) i 2 divisjon for A-kvinner. I tillegg til det var hun en del av J16 NM laget som spilte seg frem til finale i 2021 der MFK ble nr. 2 etter tap på straffespark. På J19 nivå fikk hun også med seg 2 finaler i NM, vår første i 2022 der hun ble kåret til banens beste spiller og scoret et av målene i kampen hvor vi vant en historisk tittel, og året etter spilte hun i det knepne tapet for LSK kvinner.

Elin har følgende beskjed ved avskjeden: "har lyst til å takke alle i Molde som har gjort mine 3 år her helt uforglemmelige. Har vært så heldig å hatt fantastiske fasiliteter og fått jobbet med kjempeflinke folk, noe som har gitt meg masse som fotballspiller. I tillegg er jeg evig takknemlig for alle de fine menneskene jeg har møtt, og alle opplevelsene vi har hatt sammen. Her har jeg fått både venner og minner for livet. Er kjempeglad i alle sammen og vil savne alt og alle hver eneste dag".

"Elin kjennetegnes av sin hardtarbeidende natur og gjennomføringsevne, nå ønsker hun å oppsøke nye muligheter i KIL/Hemne og det har vi forståelse for. Spilletiden så langt i år har vært begrenset og da kan en forandring være positiv for henne. Vi takker Elin for tiden i MFK og ønsker henne lykke til i sin nye klubb!" .

Erlend Holmlund leder for kvinnefotball