MARIE JOHANNSDOTTIR KLAR FOR MFK!

Toppserie-spilleren tar steget til MFK!

Den 20-år gamle stryningen Marie Rekdal Johannsdottir kommer sist fra Arna-Bjørnar i Toppserien og har tidligere spilt i sin lokale klubb Stryn. Hun har signert en kontrakt med MFK ut sesongen 2024.

Med 50 kamper på seniornivå for Arna-Bjørnar i Toppserien tilfører Marie god erfaring til en ung tropp fra øverste nivå og kommer inn med gode referanser. Marie har allerede deltatt på våre første treninger og vist seg godt frem, så vi er veldig fornøyde med å ha henne på plass i klubben inn mot årets sesong, sier leder for kvinnefotball Erlend Holmlund.

Marie har de siste årene spilt vingback og back for Arna-Bjørnar, og i Molde får hun draktnummer 3. På lagets YoYo-test i løpet av den første uken markerte Marie seg som en av laget beste. Hun har også funnet seg en leilighet i byen og har kommet godt på plass.

Vi ønsker Marie hjertelig velkommen til Molde Fotballklubb!