I GANG IGJEN ETTER FERIEN!

Fotballferien unnagjort

Etter at siste kamp mot Arendal 2. juli ble spilt har vi unnagjort en liten ferie. Nå er vi i gang med oppkjøring til siste halvdel av sesongen hvor vi nærmer oss første seriekamp. Med den velfortjente ferieperioden bak oss har vi fått gjennomført fine økter og står godt forberedt til det som kommer.

I denne oppstartsperioden har vi spilt to treningskamper hvorav en av dem mot vårt eget G15 nasjonal lag, der vi fikk god matching mot et velspillende guttelag samt en internkamp der vi fikk teste gamle og nye konstellasjoner. I løpet av sommeren har vi også hatt med oss tidligere spillere som er ute i andre klubber nå, alltid kjekt å møtes igjen og få dem med på trening hos oss.

Første seriekamp blir mot Sogndal 5. august (utsatt kamp) på Fosshaugane Campus, foreløpig er det ikke lagt ut noe på MyGame sine sider som tilsier at denne skal streames, men vi legger naturligvis ut link dersom dette blir tilgjengelig. En komplett oversikt over kampene våre finner man her, utover det skal vi skal spille J19 NM borte mot Førde.

Vi ser frem mot en spennende siste halvdel av sesongen der vi har alle muligheter foran oss!

Alltid hvit og blå. Alltid MFK.