ÅRETS SPILLERSTALL

Troppen 2022

Molde Kvinner

Går inn i 2022 med en keeper-kvartett og 22 utespillere. Dermed stiller vi med en bred og solid tropp inn i det som endelig ser ut til å bli en ordinær sesong med spill i 2 divisjon, 3 divisjon, NM senior, J19 NM og J16 NM for oss! Deltagelsen i alle disse konkurransene gjør at vi får benyttet hele troppen vår og kan konkurrere på flere ulike arenaer samtidig - gull verdt.

Troppen

Eivor Ulvund

Live F. Aak

Nye spillere

Som man ser i oversikten er det to nye spillere som har kommet inn, Ida Hatlen og Oda Bæverfjord.

Spillerne har blitt oppfostret i henholdsvis Åndalsnes/Langfjorden og Surnadal, hvor de nå er klare for nye oppgaver med Moldes beste kvinner. Ida kommer til Molde fra en sesong hvor hun spilte 8 kamper og scoret 1 mål i 3 divisjon i LFK/ÅIF. Den siste perioden har Ida trent regelmessig med laget og har gjort et så fordelaktig inntrykk at en overgang kom på plass. Oda på sin side spilte i fjor også i 3 divisjon for et sterkt Surnadal lag og viste seg meget godt frem i løpet av de 10 kampene hun spilte der.

Vi ønsker de to velkommen til Molde og laget - dette blir bra!

Takk til

Samtidig vil vi benytte anledningen til å takke Ida Hasselgård (ØHIL) og Nora Harnes Håheim (AaFK) for innsatsen de har lagt ned for klubben, og alt det beste i sine nye klubber.