ANDRINE OUTZEN KLAR!

25 åringen tilbake i MFK!

Den tidligere Øvrevoll Hosle spilleren med over 80 kamper i 1 divisjon er med oss i 2024 sesongen! Med sin rikholdige erfaring fra divisjonen over tilfører Andrine god erfaring til troppen vår. Før hun dro til Øvrevoll Hosle spilte hun over 100 kamper for A-kvinner og plasserer seg dermed høyt også på adelskalenderen til MFK.

25 åringen forteller følgende om hvorfor hun har valgt å komme hjem:

- Grunnen til at jeg har valgt å komme tilbake er et ønske om å flytte hjem igjen, samtidig som jeg har lyst å være en del av satsingen som skjer i MFK og ikke minst spille om et etterlengtet opprykk. Vi var nære på sist jeg var her, og nå har jeg enda større tro på at det vil skje med tanke på utviklingen som har skjedd i klubben.

Om ambisjoner for kommende sesong:

- Ut av kommende sesong ønsker jeg å bidra til at vi får en god sesong, som ender med opprykk. Samtidig ønsker jeg også å fortsette å utvikle meg som spiller. Gleder meg til å komme i gang og bli kjent med spillergruppa!

Andrine er på plass i byen og deltar fra lagets første trening mandag 8 januar. Allerede 12 januar reiser laget på treningsleir til Spania.

AO.png
Flere jubelscener som dette i 2024! (FVN.no)

- Vi er svært glade for å presentere Andrine som ny spiller på laget. At vi kan hente lokale spillere tilbake til Molde fra et høyere nivå og tilby et attraktivt tilbud her, viser stegene vi har tatt og hvilke ambisjoner klubben har med satsingen - dette blir meget bra, uttaler leder for kvinnefotball Erlend Holmlund.