ANALYSE ER VIKTIG!

Coronaens beste mann - Erlend Holmlund

Nå som restriksjonene minsker i vårt utviklingsarbeid, da vi kun har unge spillere, kan det være en fin tid for refleksjon av den perioden vi har vært inne i.

Det har vært en mann som har jobbet hardt gjennom hele corona-perioden, og som også jobber hardt for oss ellers.

Vi presenterer her Erlend Holmlund. Erlend har som jobb å fore både spillerne og trenerne våre med videoklipp. Han ser gjennom og analyserer hver trening, og han er en veldig vikitg bidragsyter til at vi i sporten får frem poengene våre foran spillergruppa - så presist som mulig!

Erlend jobber altså med videoanalyse, samtidig som han er spillerutvikler på feltet når laget trener. Han hjelper også skadede spillere med å påvirke de med digitale virkemidler. Se gjerne nylig utlagt bilde på vår facebookside Molde FK Kvinner.

Gjennom denne corona-perioden har spillerne hele veien både fått klipp, og lagd egne klipp, for å bidra til egen utvikling. Her har naturligvis vår analysemann vært avgjørende.

Derfor kan vi si at lagets, ihvertfall trenerteamets, beste mann gjennom denne corona tiden har vært Erlend Holmlund!

August Nyland Ørsahl

Hovedtrener MFK Kvinner og Spillerutvikler Akerakademiet.

Tlf +47 928 49 191

Mail: [email protected]