"3 kamper utti"

Foto: Jonas Ingebretsen, Molde FK

Sesongen skrider fram. Skolen er i gang, noen har begynt i jobb og "sommerhverdagen" fikk en brå endring. Spillerne imponerer med å ta utfordringer på strak arm.

Vi kan melde en endring i teamet. Ny keepertrener er William Fraser, og vi ønsker velkommen! Vi takker Oliver Petersen for innsatsen han la ned.

Vår hovedtrener August Nyland Ørsahl deler her noen tanker med oss:

Det er godt, steika godt å være i kampsesong – og stresset ved og rundt kampene kommer.

Nå har vi gått lenge sammen med utviklingsfokus, gode treningshverdager, individ i fokus. Nå er vi midt oppi det – det vi egentlig brenner for, og det vi egentlig lever for.

Jeg kjenner selv, det er lett å bli oppslukt i dette – resultatene på lørdagen. Og glemme mye annet; egen utvikling, individet, gleden og den riktige mentaliteten.

Joda – vi er fornøyd også her på Aker Stadion med det faktum at vi tre kamper utti topper lista med lag vi konkurrerer mot, men er det egentlig så viktig? Joda – det er fint, og vi har gjort dette på den eneste måten vi vet om – gjennom å være oss selv fullt ut.

Vi setter pris på hver dag – de regnfulle på treningsfeltet, de solfylte lørdagene, og vi klarer å se fremover. Seks kamper i seriespillet igjen, det går fort, men det handler om å sette pris på også denne lille reisa. LSK J19 møter vi i cupen, Onsdag 8/9 klokken 14:00. Litt tidlig for noen, litt sent for andre.

Og vi reiser – Lørdag setter vi oss på bussen til Ulsteinvik. En nydelig plass – flust av fine folk, og skal spille på Høddvoll. Vi møter et Høddlag som har fortjent mer enn de har fått utrettet – og vi vet vi møter en god organisering som skal matche oss godt. Her handler det om å følge med, så skal vi gjøre det vi kan for å også underholde Ulsteinvik-publikumet.

Nå er vi i gang – og vi kjører på med alt vi har!