Sogndal låner Ole Martin Rindarøy

Forsvarsspilleren Ole Martin Rindarøy (22 år) lånes ut til Sogndal resten av sesongen.

Molde FK kan nå bekrefte at Ole Martin Rindarøy skal spille for Sogndal resten av sesongen.

Ole Martin har gått gradene i Molde FK de siste årene, og fikk sin debut i Tippeligaen 9.juni 2014. Han ble utlånt til Start sesongen 2015, der han spilte 20 kamper for sørlandsklubben. I januar 2016 forlenget Rindarøy kontrakten sin med Molde FK ut sesongen 2017, men Molde Fotballklubb og Lillestrøm Sportsklubb ble enige om en utlånsavtale av unggutten frem til 31.12.2016. Der fikk han 21 kamper før returen til Molde FK. I 2017 har Ole Martin spilt 9 kamper for A-laget, både i NM og i Eliteserien.

Ole Martin var til stede under dagens Sogndal-trening, og klubbene ble enige om en utlånsavtale.

Vi ønsker Ole Martin lykke til i Sogndal!