Sesongkort 2018

Starter fornyelse av sesongkort onsdag 15.november.

Årets sesong nærmer seg slutten, med to spennende hjemmekamper igjen. Molde Fotballklubb ligger i øyeblikket på sølvplass, og har svært gode muligheter for å få medalje og kvalifisering til Europaspill i 2018 – som er klubbens målsetning.

Annonse:

Nå nærmer det seg tiden for å fornye sesongkortet ditt. Vi vil starte fornyelsen onsdag 15.november kl.12.00. Mer informasjon vedrørende fornyelsen vil bli sendt ut når vi nærmer oss datoen.

Vi har valgt å holde prisen på sesongkortet uendret, til tross for at det har kommer en momsøkning fra nyttår. Dette ønsker vi ikke å legge på deg som kunde. Prisene vil stort sett bli på samme nivå som i år, til og med reduksjon på noen felt.

Barnepris til ungdom

Molde Fotballklubb ønsker å tilrettelegge for barnefamilier og unge å gå på kamp. Vi har derfor valgt å inkludere ungdom i barneprisen på 550,-, som betyr at vi har lik pris for barn fra 3 år til ungdom, til og med 17 år. Det skal være rimelig for familier og unge å gå på kamp på Aker Stadion!

Automatisk fornyelse

I fjor høst innførte vi muligheten for automatisk fornyelse av sesongkort. Mange har allerede valgt dette, og de vil få tilsendt e-faktura eller faktura i posten uten at de trenger å kontakte oss årlig for å fornye sitt kort. Sesongkortet vil da automatisk være klart for bruk også neste sesong. Ønsker du denne muligheten, men har ikke valgt dette enda, så kan du gjøre det ved å gå inn på din profil på billettsiden vår, eller sende e-post til [email protected]. Oppgi da kundenummeret som står på sesongkortet, og hvor mange kort dette gjelder.

Vi vil også komme med flere spennende nyheter for 2018. Ikke alt er på plass enda, men vi vil fortløpende informere om hvilke endringer / nyheter som vil gjelde for 2018.

Nysalg av sesongkort

Nysalg av sesongkort vil også starte fra 15.november, på de plasseringene som ikke har vært sesongkortinnehavere på i år.

Etter at perioden for fornyelse utløper søndag 3.desember, frigjøres alle sesongkort som ikke har blitt fornyet for åpent salg.

Fritt salg vil starte onsdag 6.desember kl.12.00.

Prosjekt Tilhørighet

Husk også at du som kjøper sesongkort på Aker Stadion kan støtte en valgfri organisasjon med tilsvarende sum som du kjøpte sesongkortet for gjennom Prosjekt Tilhørighet. Du betaler en sum for sesongkortet til Molde Fotballklubb, så gir Kjell Inge Røkkes familieselskap TRG samme sum til den organisasjonen du velger skal motta støtte. Les mer om denne fantastiske muligheten her.

Vi ønsker deg velkommen til Aker Stadion i 2018, og gleder oss til å se deg på kamp.

Takk for at du er en viktig medspiller til Molde Fotballklubb!