TOOLS - på lag med Molde FK i 2017

TOOLS AS avd. Molde fortsetter sitt samarbeid med Molde Fotballklubb som en av våre Bronsepartnere.

TOOLS er en aktiv og engasjert samarbeidspartner hvor sesongkort og digital profilering er sentrale deler av årets avtale. TOOLS har i mange år vært en av klubbens viktige partnere, og økningen i årets avtale er basert på forventninger om en god og spennende sesong.

Paul Olav Lange og Arne Røv

Regionsleder i TOOLS AS Midt-Norge, Paul Olav Lange, sier at Molde FK er en utrolig viktig samarbeidspartner:

- Molde FK har helt siden rundt 1990 vært en samarbeidspartner for TOOLS, eller tidligere Lønsethagen. Ansatte i TOOLS her i Molde har også i alle år hatt en stor interesse for fotball og ikke minst for Molde FK. Vi ser på samarbeidet som gjensidig verdifullt både for Molde FK og ikke minst for TOOLS, og vi er veldig stolte at å kunne få lov til å profilere oss sammen med Molde FK, ut mot våre forretningsforbindelser.

Markedssjef i Molde FK, Jonny Askestad, er glad for at Tools fortsetter som bronsepartner:

- TOOLS er et godt eksempel på en samarbeidspartner som er flink å bruke våre tilbud både på- og utenom kampdager sammen med sine kunder og ansatte.

Foto og video: Jonny Askestad