Forlenger avtalen

BUNNPRIS/Angvik Eiendom og Classic Norway forlenger avtalen med Molde Fotballklubb.

Molde Fotballklubb er glade for at BUNNPRIS sammen med Angvik Eiendom og Classic Norway forlenger avtalen med Molde Fotballklubb.

Avtalen gir god synlighet for de tre aktørene, hvor BUNNPRIS fortsetter å være synlig på klubbens treningstøy, relasjonsbyggende aktiviteter, samt at aktørene har skilt og LED-reklame som sentrale punkter i avtalen.

Molde Fotballklubb ser frem til et aktivt og godt samarbeid videre med BUNNPRIS, Angvik Eiendom og Classic Norway!

Bunnpris godt synlig på treningsklærne. Foto: Eriksen / The Dubai International Cup

Velkommen til en hyggelig handel i en av Bunnpris sine butikker. Sammen med MFK har vi over mange år bygd solide bånd i regionen. Gjør som MFK en hyggelig og lønnsom handel hos BUNNPRIS. Prisene til bunns ikke utvalget.

Hjemmesiden til Bunnpris

Bunnpris godt profilert på Manager i Molde FK, Ole Gunnar Solskjær. Foto: Eriksen / The Dubai International Cup