Registrer din organisasjon

For å bli godkjent som selgere må ALLE organisasjoner registrere sine opplysninger og søke om godkjenning.

Siden informasjon og kommunikasjon med klubbene går på e-post plikter alle organisasjoner å registrer en e-post adresse som sjekkes jevnlig.

Organisasjonen må også holde seg oppdatert om hva som skjer i Prosjekt Tilhørighet ved å følge med på prosjektets nettsider og nyhetsbrevet som sendes ut jevnlig.

Ved å fylle ut og sende inn skjemaet under søker organisasjonen om å bli godkjent som selger i Prosjekt Tilhørighet. Organisasjonen godkjenner ved søknad statuttene i Prosjekt Tilhørighet.

Les statuttene her.

Har du spørsmål, ta kontakt med Lars Outzen: 483 10 058 / [email protected] eller June Lien: 950 29 293 / [email protected]

Utfylling av skjema

Fyll ut skjema her

Felter merket med * må fylles ut.
Har organisasjonen sendt inn dokumentasjonen årsmøteprotokoll, regnskap, oversikt over styret og
vedtekter tidligere, slipper man selvsagt å gjøre dette igjen.

Denne dokumentasjonen kan ettersendes pr. post til Molde fotball, v/Prosjekt Tilhørighet, Julsundveien 14, 6412 Molde, eller sendes pr. email til  [email protected] eller [email protected]

Det gjelder:

• Årsmøteprotokoll
  • Styrets medlemmer og kasserer
  • Siste årsregnskap inkludert revisjonsberetning
  • Organisasjonens vedtekter

All opplysninger behandles konfidensielt og er kun til bruk for Prosjekt Tilhørighet.
Når vi mottar søknaden for din organisasjon, vil vi behandle den og gi en tilbakemelding så fort som mulig.