Akkreditering

Molde Fotballklubb ønsker media velkommen til Aker Stadion!

Fyll inn dette skjemaet for å søke om presseakkreditering til Molde Fotballklubbs hjemmekamper.

Akkrediteringsfrist: Senest 4 dager før kampdag - det betyr at akkrediteringssøknaden må være inne i løpet av onsdag om kampen går søndag. Bekreftelse på godkjent akkreditering vil mottas på egen email fra klubbens mediesjef.

Please complete this form to apply for accreditation to Molde FKs matches at Aker Stadion. Deadline for your application is 4 days before matchday. Confirmation that your accreditation application is approved will be sent to you by the Press Officer.

Utlevering av fotovest / Photo bibs

Ved utlevering av fotovest må legitimasjon leveres inn. Fotovester leveres til verter i bytte mot innlevert legitimasjon i Mixed Zone etter kampslutt.

Distribution of bibs for photographers in exchange for presscard prior to the match. Presscards are given back when bibs are returned during or after the match.

For the international matches, use the entrance 9b for the press centre.

ELITESERIEN

NB! Det må søkes om akkreditering for hver enkelt kamp.

Pressesenter / Press centre

Utlevering av akkrediteringskort skjer kun ved personlig oppmøte i vårt pressesenter på Aker Stadion fra 1 timer før kampstart. Pressebevis må fremvises. Pressesenteret finner du midt på langsiden mot fjorden i 1. etg.

Registration and information in the Press Centre on the ground floor. International presscard is required.  The press centre is open one hour before kick off.

INTERNASJONALE KAMPER

Pressesenter / Press centre

Utlevering av akkrediteringskort skjer kun ved personlig oppmøte i vårt pressesenter på Aker Stadion fra 1 timer før kampstart. Pressebevis må fremvises. Pressesenteret finner du på inngang 9b i 2. etg.

Lagenes pressekonferanser avholdes i pressesenteret på inngang 9b.

Registration and information in the Press Centre is located at entrance 9b. International presscard is required.  The press centre is open one hour before kick off.

The press conferences will be held at the press centre at entrance 9b.