Vinn reisegavekort

Tornekrattet ønsker å glede deg som er sesongkorteier på inngang 13 med et reisegavekort på 5000 kroner!

Tornekrattet har tatt initiativ til en konkurranse der du som sesongkortinnehaver på inngang 13, er med i trekningen av to reisegavekort til en verdi av 5000 kr.

Konkurransen gjelder alle som allerede har kjøpt sesongkort, og de som velger å kjøpe før 22.februar 2018.

Om du i tillegg knytter Prosjekt Tilhørighet til Tornekrattet med disse sesongkortene, øker verdien på gavekortet med ytterlige 2500 kroner, og du har plutselig 7500 kroner å reise for!

Du behøver ikke å være medlem i Tornekrattet for å delta i konkurransen, men sesongkortprisen for et medlem er lavere enn et ikke-medlem. For eksempel betaler du som medlem 1199 kr for et sesongkort på U-nedre, mens du som ikke-medlem betaler 1449 kr for samme plass.

I tillegg er det massevis av fordeler ved ha sesongkort på Aker Stadion.

Alle barn og unge under 18 år betaler aldri mer enn 550 kr for et sesongkort på Aker Stadion. *

Du kan kjøpe sesongkort her, men er du medlem i Tornekrattet og skal ha rabattert pris ber vi deg ta kontakt med oss på mail [email protected], eller ved å komme innom oss på inngang 10 hver dag mellom klokken 08.00 og 16.00.

Vinneren trekkes 9.mars!

Vi ses på stadion!