Tap mot Ranheim

Vi tapte bortekampen mot Ranheim andre pinsedag.

Tross at vi gikk til pause med ledelsen, snudde Ranheim kampen totalt i andre omgang. Kampen endte til slutt 3-1.

Molde best i gang

Molde startet på samme måte som mot Strømsgodset, høy aggresivitet og med mye ball i laget.

Og det tok ikke mange minuttet før vi fikk vår første store mulighet.

Fredrik Brustad stusser videre til Moström som kommer på et fint løp i bakrom. Svenskens avslutningen avverges av Ranheims keeper og går ut til corner.

Like etter er samme mann på farten igjen. Denne gangen er det Eirik Hestad som trer veteranen igjennom, men heller ikke denne gang klarer han å overliste Ranheims sisteskanse.

Men så får vi endelig hull på byllen.

Babacar Sarr får ballen i midtbanen og går framover. Ingen presser senegaleseren før han står på 25 meter, da velger han å avslutte med et kanonskudd som ender i nærmeste hjørne. Kjempemål av Sarr, og vi går til pause med 1-0.

Ranheim ut i hundre

Hjemmelaget startet andre omgang slik vi startet den første, og allerede tre minutter ut i omgangen dukker Mads Regiuniussen opp etter et innlegg fra høyre, og han setter utligningen for trønderne.

Ranheim fortsatte det tøffe presset etter scoringen, og da tavla viste 60 minutter måtte Linde plukke ballen ut av nettet igjen.

Et knallhardt, lavt innlegg fra høyre ender opp hos Kim Riksvold som nærmest sklir ballen i mål, og Ranheim har snudd kampen.

Kvarteret etter setter Michaels Karlsen spikeren i kista når han scorer etter en god, gammeldags førtifem graders-pasning fra høyre. 3-1 er fasit når dommer blåser av kampen.

Neste kamp

Heldigvis er det ikke lenge til neste kamp, og jakten på tre poeng. Vi tar søndag i mot Start klokken 18.00, billetter finner du her.

Nå trenger vi din støtte!