Sesongoppkjøring 2018

Den rekordtidlige sesongstarten 11.mars må forberedes godt, og her vil du finne alt du trenger å vite om årets sesongoppkjøring.

Laget vårt har kommet tilbake fra første treningsopphold i Spania. Vi avsluttet turen med en 3-2-seier over spanske Seleccion AFC. Kampen ble ikke streamet eller vist på noen kanaler, men her finner du kampreferatet.

Heretter går det slag i slag. Allerede førstkommende lørdag 27.januar møter vi Kretslaget hjemme på Aker Stadion klokken 14.00.

Treningskampene

Med forbehold om eventuelle endringer, ser resten av oppkjøringen slik ut:

Molde - Bodø/Glimt, fredag 2.februar, klokken 14.00 på Aker Stadion

Lillestrøm - Molde, fredag 9.februar, klokken 16.00 i LSK-hallen.

Molde - Kristiansund, onsdag 14.februar, klokken 14.00 på Aker Stadion

Så reiser vi til Marbella og spiller disse tre kampene:

Molde - FC Kraznodar 1, søndag 18.februar, klokken 16.30 på Marbella Football Center

Molde - Vålerenga, torsdag 22.februar, klokken 18.00 på Marbella Football Center

Molde - Dinamo Brest, søndag 25.februar, klokken 18.00 på Marbella Football Center

Så reiser vi tilbake til Norge til generalprøven:

Molde - Aalesund, lørdag 3.mars, klokken 15.00 på Aker Stadion.

Seriestart

Vi tar årets første avspark i Eliteserien hjemme mot Sandefjord søndag 11.mars klokken 18.00.

Dersom du ennå ikke har ordnet deg med sesongkort, har du muligheten til det her.

Vi gleder oss til å ta fatt på en ny sesong!