Seriestart for damelaget på søndag

Åpner sesongen i 2.divisjon med hjemmekamp mot Herd.

Moldes damelag  åpner årets sesong i 2. div. kvinner avd. 06 på Aker Stadion, søndag 23.april kl. 20.00.

I år skal de møte Byåsen KF 2, Fortuna, Herd, Nidelv, Orkanger, Sunndal, Trondheims-Ørn 2, Tynset og Volda.

Laget har hatt en god oppkjøring, der de har trent mer og hardere enn i fjor. De har bevisst spilt færre treningskamper, men med tøffere motstandere. De slo blant annet et toppserielag i Portugal (Estoril) på treningsleir i forrige uke. Et av lagene i årets 2.divisjon har bedt alle trenere vurdere lagene og sende inn hva de tror. Innspillene har blitt rangert, og Molde FK havner her på en 2.plass bak Fortuna.

Dame2 vant serieåpningen 7-0 over Eidsvåg i går, og nå er det klart for Dame1.

Dørene åpner en time før avspark, og det er gratis inngang. Bruk inngang 2 på nordsiden av stadion.

VELKOMMEN PÅ KAMP!