Nettbuss som bronsepartner

Nettbuss Molde har signert en treårig avtale som Bronsepartner med Molde Fotballklubb.

Nettbuss Molde har økt satsingen på profilering gjennom en treårig avtale. Den nye avtalen gir Nettbuss høy synlighet på digital reklame på Aker Stadion, og mye aktivitet gjennom Molde Fotballklubb som bruker Nettbuss som sin leverandør på sine bussreiser.

Avdelingsleder i Nettbuss Molde, Kjetil Sunde, er svært fornøyd med å ha inngått avtalen med Molde Fotballklubb

- Molde Fotballklubb er en glimrende arena for eksponering av Nettbuss. I tillegg er dette en klubb med gode verdier som vi ønsker å identifisere oss med, og som vi er stolte av å samarbeide med.

Markedsdirektør i Molde Fotballklubb, Oddvar Talset, er svært fornøyd med å ha Nettbuss med på laget i årene fremover.

- Nettbuss er en god samarbeidspartner. Vi benytter oss av dem på mange av våre reiser, og vi er svært fornøyd med å ha en så stor aktør med på laget.