Kjøp billett her!

Bli med på tidenes KICK OFF før seriestart, fredag 31.mars!

Fredag 31.mars kl. 19.00 arrangerer Molde FK tidenes kick-off til seriestart for alle som er glade i MFK, musikk, og som ønsker en skikkelig fest for å markere at sesongen endelig er i gang! Les mer om arrangementet lengre ned på siden.

Kjøp billett til arrangementet her!

Alle som har sesongkort på Aker Stadion får rabatt på billetten, har du ikke kjøpt sesongkort kan du enten kjøpe dette før du bestiller, eller du kjøper begge deler i døra.

• Pris for de med sesongkort: 250,-
  • Pris for de uten sesongkort: 350,-

18 års aldersgrense

Alexander Schau og Thomas Aune fra Podcasten «Fotballklubben» åpner kvelden med Ole Gunnar Solskjær som gjest i sofaen!

Her blir det lettbeint stemning med muntre tilbakeblikk og gode historier. Vi får også siste status fra Ole Gunnar kvelden før det hele braker løs borte mot Kristiansund Ballklubb!

RED HOT kommer for å sette oss i feststemning, med Knut Marius Djupvik i spissen!

Frank og Tolle med gjesteartister kommer til å farge kvelden og alle hjerter blå, her blir det garantert allsang med mye god MFK-musikk!

Til slutt kommer rockegruppa «Perler for svin» med klassikere på løpende bånd!

Dørene åpner kl 19:00 på Scandic Seilet, vær ute i god tid, for kl 20:00 går Ole Gunnar på scenen!

VEL MØTT TIL EN FANTASTISK AFTEN I BJØRNSONHUSET, DAGEN FØR ELITESERIEN 2017 SPARKES I GANG!