Jobb i Molde FK?

Vi søker en ny medarbeider i vår markedsavdeling.

MFK søker ny Marked- og Mediemedarbeider

Arbeidsgiver: Molde Fotball AS
Stillingstittel: Marked- og Mediemedarbeider
Frist: 23.10.2017
Varighet: Fast

Du er en kommunikatør som tenker som en markedsfører, har en god penn, og har lidenskap for digitale kanaler.

Stillingen inngår i Markedsavdelingen og rapporterer til Markedsdirektør. Du vil ha hovedansvar for formidling, innhold og utvikling av klubbens digitale kanaler som våre hjemmesider og SoMe. I tillegg vil stillingen omfatte salgsrettede oppgaver i markedsavdelingen.

Stillingen krever kompetanse innen markedsføring, digitale medier, videojournalistikk, gode skriveferdigheter og formidlingsevner.

Ønskede kvalifikasjoner:

• Erfaring som fotograf/reporter/journalist
  • Redigeringserfaring
  • Utdanning innenfor markedsføring/kommunikasjon
  • Kommersiell teft
  • Høy arbeidskapasitet, initiativrik og kreativ
  • Interesse og forståelse for fotball som underholdningsprodukt
  • Positiv og offensiv

Klubbens verdier:

Prestasjonsorientert, Disiplinert, Åpen og Lidenskapelig

Ytterligere informasjon får du av Markedsdirektør Oddvar Talset, tlf. 99 70 16 55. Send oss i første omgang en kortfattet søknad med CV. Attester og vitnemål vil vi be om senere. Søknaden behandles konfidensielt.

Søknad sendes til [email protected] innen 23.10.2017.

Om arbeidsgiveren

Molde Fotballklubb har de senere årene vært en av de mestvinnende fotballklubbene i Norge. Vi holder til i egne lokaler på Aker Stadion i Molde sentrum. Vi er totalt 65 ansatte, i tillegg til et stort frivillig apparat. Klubben ønsker å underholde, fylle stadion, være i toppen, spille i Europa, og spille på lag med partnere og media. Klubben skal bygge positiv adferd som gir ringvirkninger for vår region.

For mer informasjon, se FINN-kode 106257144