Forberedt på mye tøffere motstand

Ole Gunnar Solskjær forbereder spillerne på at de må prestere maksimalt for å slå Hibernian FC i Skottland på torsdag.

– Det var litt ymse mot Lillestrøm, vi starta dårlig, men så kom vi inn i det etterhvert og gjorde mye bra, blant annet to veldig bra scoringer som vi tar med oss videre, sjøl om det var skuffende å gi fra oss to poeng på det siste målet, sier Ole Gunnar Solskjær.

Se hele intervjuet med Solskjær i videoen over.

Han har ledet laget i en treningsøkt på Lubbenes tirsdag formiddag, før laget onsdag reiser til Skottland for første kamp mot Hibernian FC i tredje kvalifiseringsrunde til Europa League.

– Møter et lag med mye overskudd

– Nå har vi litt lett trening, og så handler mye av forberedelsene om å gå igjennom noen småting her og på taktikktavla og se på video hva vi møter, hvordan Hibernian ser ut, sier Solskjær

– Hva venter i Skottland?

– Vi møter et lag med mye entusiasme og overskudd. De har akkurat starta serien, og er et bra lag. De har gjennombruddsvillige spisser, så vi må forsvare oss godt.

– Hvor mye tøffere blir det enn de to første motstanderne i Europa League-kvalifiseringa?

– Det blir mye tøffere motstand. De er på nivå med et godt eliteserielag, så vi må opp mot vårt beste for å ta med oss et godt resultat, sier Solskjær.

PS: Per nå er det ikke avklart om noen viser kampen på TV.