Før kampen: Molde FK - IK Start

Søndag 27.mai møter vi Start hjemme på Aker Stadion.

Etter en dårlig dag i Ranheim er det på tide å reise seg igjen. Start tar turen fra Kristiansand, og de trenger sårt poeng.

Start

Sørlendingene kommer til Molde med en fersk seier i bagasjen. Før dette hadde de riktig nok fire strake tap, men fikk seg altså en etterlengtet opptur da de møtte Bodø/Glimt i forrige runde.

Etter tapet for Sarpsborg 08 runden før, ble det klart at Mark Dempsey var ferdig som hovedtrener i klubben.

- Jeg er skuffet. Men en fotballtrener blir alltid målt på resultatene, og resultatene har ikke vært gode nok, sa Dempsey da nyheten kom.

Molde

Hjemmelaget slo Strømsgodset 2-0 i hjemmekampen 16.mai. Oppgavene skulle vise seg å bli tøffere da vi reiste til Ranheim for å bryne oss på årets komet i Eliteserien. Tross at vi ledet 1-0 til pause, etter et nydelig mål av Babacar Sarr, endte det til slutt altså 3-1 etter at Ranheim klarte å snu kampen.

Kampen

Hjemmekampen blåses i gang klokken 18.00 søndag, og vi trenger all den støtte vi kan få i jakten på tre poeng.

Før kampen blir det som vanlig FanZone på østsida av stadion, med masse moro for hele familien. Her vil det blant annet være konkurranse i Fotball-dart, hvor du kan stikke av med en signert hjemmedrakt!

I pausen vil som vanlig tre heldige utvalgte få mulighet til å sett'n i vinkel'n, og dermed stikke av med 2000 kr levert av Sparebanken Møre.

Her får du kjøpt billetter.

Vi ses på stadion!