Folkefest før lørdagskampen!

Lørdag 20. oktober skaper vi folkefest før hjemmekampen mot Sarpsborg 08! Dette blir "Prosjekt Tilhørighet" -kampen!

Vi ønsker hjertelig velkommen til "Prosjekt Tilhørighet"-Kampen!
For å markere hvor viktig samarbeidet mellom Molde Fotballklubb og lokale lag/foreninger er, har vi valgt Prosjekt Tilhørighet som Dagens kampsponsor! Alle lag er inviterte til å komme på denne kampen, for å synliggjøre seg selv, og ha en samling med laget kombinert med en god folkefest og fotballkamp!

Lørdag 20. oktober kommer vi til å lage til en folkefest for hele familien i årets siste Fanzone før kamp. Kampen starter på et familievennlig tidspunkt, og her vil det bli fullt av aktiviteter for hele familien! Det vil bli arrangert en rekke konkurranser og aktiviteter hvor alle kan delta og det blir utdeling av kake på Istad sin stand, boller fra Bakehuset, og brus fra Oskar Sylte! Tare og Molle vil selvsagt være på plass!
Det blir FIFA-spilling, ballbinge, aktiviteter fra Laktat, samt stand fra disse aktørene: Sparebanken Møre, Istad & Istad FIber, Pizzabakeren selger Pizza, Vegvesenet deler ut reflekser, MOT, Coca Cola har shooutout-konkurranse, det blir salg av supporterutstyr med 25% rabatt i vogna!

Vilde og Anna har livekonsert fra ca.1345-1415!
Jentene fra Nordfjordeid slo igjennom da de vant MGPjr i 2016 med sangen "Vestlandet". Vi gleder oss til at de skal opptre for oss!

I tillegg kommer Frank og Tolle for å sette MFK-stemning fra scena, samt Ole Gunnar Solskjær for å gi siste nytt om kampen mot Sarpsborg.

Fanzone vil starte kl. 13.00 og kampstart er kl. 15.30! Da vil Molde FK møte Sarpsborg 08 i sesongens nest siste hjemmekamp. Medaljestriden er i gang og vi kjemper om viktige poeng i toppen. Vi gleder oss stort til denne festdagen og håper du kommer og bidrar til å farge byen blå! Ta med hele familien på kamp lørdag, velkommen skal dere være!

Kjøp billetter til kampen her!