Mange på landslaget

Vi går nå inn i en uke med landslagssamlinger, der 8 MFK-spillere er tatt ut til ulike landslag.

Isak Ssewankambo

U21-landslagstreneren til Sverige, Roland Nilsson, har tatt ut troppen til kvalifiseringskampen mot Ungarn 10.november. Her finner vi Moldes Isak Ssewankambo.

Joona Toivio

Det finske landslaget har kallet inn Joona Toivio til deres treningskamp mot Estland 9.november i Helsinki.

Ottar M. Karlsson

Ottar M. Karlsson er tatt ut i troppen til det islandske U21-landslaget som skal møte Spania 9. november og Estland 14.november i sine kvalifiseringskamper.

Bjørn B. Sigurdarson

Landslagstrener for Island, Heimir Hallgrímsson, tok ut Bjørn i troppen som skal spille treningskampene mot Tsjekkia 8 november og Qatar 14.november. Bjørn blir dessverre ikke med, da han har pådratt seg en skade. Kristján Flóka Finnbogason erstatter Molde-spilleren.

Leo Skiri Østigård

Landslagstrener for G18-landslaget, Pål Arne «Paco» Johansen, har tatt ut fire MFK-spillere til de to privatlandskampene i Barcelona i perioden 6.-12. november. Det er Leo Skiri Østigård, Tobias H. Svendsen, Eman Markovic og Erling Braut Håland. De skal spille mot Finland 8.november og Polen 11.november.

Tobias H.Svendsen

Eman Markovic

Erling Braut Håland

Vi gratulerer alle som er tatt ut til samlingene!