- Det er noe man husker

Trond Strande mimrer tilbake til cupfinalen 1994.

Det ble en kamp med spenning og dramatikk!

Trond Strande mimrer tilbake til hans første cupfinale i 1994 og gleder seg til Molde FK skal spille semifinale mot LSK om seks dager!

- Det bygger seg opp over mange kamper, du har nødt til å vinne alle på veien. Når du greier å stå igjen der for å heve pokalen og får hilse på kongen, det husker du... sier Trond Strande.

Historisk tittel

Trond sier NM-gullet i 1994 er ekstra spesielt siden det var første gang klubben vant noe "skikkelig".

- Stemninga når man springer rundt på Ullevaal etter å ha vunnet en finale... Den vil du huske for resten av livet. (...)

Trond håper mange supportere tar turen til Aker Stadion torsdag 21.september kl. 19.00:

- Å få en hjemmekamp gir oss et veldig bra publikum i ryggen som støtter laget og klubben. Det er veldig viktig for å komme seg til en finale. (...) Vi har vært heldige, vi har supportere som har støttet oss i 20, 30, 40 år som fortsatt kommer på kamp, så håper det vedvarer.

Kjøp billett til semifinalen her.

Takk til NRK for videoklipp. / Stillbilder: NTB Scanpix