b2b på Aker Stadion

Onsdag 23.mai arrangerte Molde Næringsforum og Molde Fotballklubb en "B2B-dag"

35 bedrifter tok turen da Molde Fotballklubb og Molde næringsforum arrangerte en såkalt B2B (business to business)-dag onsdag 23.mai.

Dagen gikk ut på relasjonsbygging for næringslivet og bedrifter i Molde og omegn, og det hele var en svært hyggelig dag for alle involverte.

- Hensikten med dagen er å skape en arena for bedrifter som ønsker å gjøre forretninger med hverandre, en dag hvor man kan bli kjent med hva de ulike bedriftene omkring oss kan tilby hverandre. Både Molde Fotballklubb og Molde Næringsforum har som et av sine formål å skape gode møteplasser for næringslivet, noe denne dagen har vært. Det var flere som ga uttrykk for at de hadde gode og fruktbare møter, noe som er veldig gledelig, sier Markedsdirektør i Molde Fotballklubb, Oddvar Talset.