Allmøte for supporterne

Mandag 27.februar kl.18.00 holder vi årets første allmøte for supportere og medlemmer av Molde FK.

Molde FK vil holde to allmøter for supportere og medlemmer av klubben i løpet av sesongen 2017, der trenere og ledere ønsker å informere om drift, planer og målsetninger.

Første allmøte blir mandag 27.februar kl. 18.00 i restauranten ved inngang 9 på Aker Stadion.

— Øystein Neerland, Adm.direktør i Molde FK

Bakgrunnen for møtet

I høst ble Molde FK enig med Tornekrattet om å ha et supportermøte. Det ble et godt møte, der partene blant annet ble enige om å fortsette med årlige allmøter.

Administrerende direktør i Molde FK, Øystein Neerland, informerer at klubben vil holde et møte før sesongstart og et tidlig på høsten:

- Supporterne er en viktig del av Molde FK. Vi vet at mange der ute er interessert, mange har oppfatninger om klubben og sikkert mange gode innspill å komme med. (...)  Vi ønsker å oppnå en åpenhet, vi ønsker å være en åpen klubb.

Vi ønsker hjertelig velkommen!