Slik blir billettfordelingen til KBK-kampen

Molde FK ønsker å belønne sesongkortinnehavere som går på kamp.

Lørdag 1.april kl.18.00 sparkes endelig årets Eliteserie i gang, og Molde FK starter på bortebane med et spennende lokaloppgjør i Kristiansund. Som bortelag har vi gjennom NFFs reglement rett på 5 % av kampbillettene til våre bortekamper, noe som gir 216 billetter til denne kampen.

Vi ønsker å belønne sesongkortinnehavere som går på kamp.

— Oddvar Talset, Markedsdirektør i Molde FK
Etterspørselen på disse billetter har vært stor, og Markedsdirektør i Molde FK, Oddvar Talset, sier at det har gitt klubben en liten utfordring med tanke på fordelingen:

- Tilbud og etterspørsel går rett og slett ikke opp, så da har vi prøvd å gjøre en fordeling som forhåpentligvis er relativt god. 216 Molde-supportere skal til Kristiansund, det er viktig å påpeke!

Fordelingen av de 216 kampbillettene blir slik:

• 50 billetter til Tornekrattet
  • 50 billetter til Stadions Venner
  • 50 billetter til privatmarked med sesongkort
  • 50 billetter til samarbeidspartnere
  • 16 billetter til interne grupperinger i Molde FK

SØK OM Å FÅ KJØPE BILLETT

I periode 14 - 24.februar kan alle som hadde sesongkort i 2016, og som har kjøpt (eller skal kjøpe sesongkort for 2017 innen 24.februar), søke om å få kjøpe en billett til bortekampen mot KBK. Når søknadfristen er ute gjennomfører vi samme prinsipp som under Cupfinalene, og ser på oppmøteprosenten for sesongen 2016. De av supporterne som har sesongkort for 2016 og 2017, og som gikk oftest på kamp i 2016, vil få beskjed om at de er trukket ut til å kjøpe en av disse 50 billettene. Det blir foretatt trekning dersom det er likt antall oppmøteprosent på kamper for 2016 . Tilbakemelding blir sendt ut til disse 1.mars.

Slik går du frem:

• Send en e-post  til [email protected]
  • Skriv navnet på sesongkortinnehaver.
  • Skriv gjerne ned kortnummeret på sesongkortet for 2016 dersom du forsatt har dette.

Kun én billett per sesongkort.

Frist: fredag 24.februar

NB, gjelder ikke for medlemmer av Tornekrattet med sesongkort ved inngang 13.

Har du ikke sikret deg plass på Aker Stadion for sesongen 2017 ennå? Kjøp sesongkort her.