2 kampbilletter for 1

Ta med deg en venn på kamp!

I de kommende ukene skal vi spille to kamper på Aker Stadion. Først ut er kampen mot Tromsø IL førstkommende søndag 18.juni kl.18.00, deretter tar vi imot Viking søndag 2.juli.

Dette tilbudet kan benyttes via linkene under, eller kjøpes på Sport1 Molde/Vestnes, MIX i Storgata, hos administrasjonen ved inngang 10 (hverdager 08-16) eller i billettboden før kamp.

Vi trenger støtte fra publikum, vår 12.mann og dame, for å sanke flere poeng! Vi tilbyr derfor to kampbilletter for prisen av én på hver av disse kampene! Ta med deg en venn eller et familiemedlem, og støtt laget til nye seire!

Plassene gjelder på de unummererte feltene A, B, H, I, J, T og U (både øvre og nedre. Se røde anmerkninger på stadionskartet under).

2 for 1 billett i kampen mot Tromsø, søndag 18.juni kl.18.00

2 for 1 billett i kampen mot Viking, søndag 2.juli kl.18.00